torstai 12. heinäkuuta 2018

Blogin aloitus

Tämän blogin tarkoituksena on kertoa kirjoittamisestani ja kirjoistani, sekä luontoharrastuksista, jotka ovat tärkeä inspiraation lähde kirjoittamiseeni.

Olen kuopiolainen keski-ikäinen ja perheellinen mies. Koulutukseltani olen metsätalousinsinööri(AMK). Pääosan työurastani olen tehnyt metsäteollisuuden puunhankinnan parissa.

Olen Pohjois-Savon Kirjallisen Yhdistyksen (Vestäjät) sekä Suomen Maakuntakirjailijoiden jäsen.
Luovaa kirjoittamista opiskelin Jyväskylän Avoimessa Yliopistossa vuonna 2005 ja tällä hetkellä opiskelen runoutta Runouden työkalupakki-verkkokurssilla.

Haluan kehittää itseäni kirjoittajana. Edessä on päättymätön, mutta mielenkiintoinen tie. Ei ole aina helppoa ilmaista sanoillaan juuri sitä, minkä haluaa kertoa. Haaveena on pystyä kirjoittamaan sellainen romaani tai runokokoelma, johon voisin itse olla tyytyväinen omalla taiteellisella mittapuullani mitattuna. Saa nähdä onnistuuko se koskaan.

Bloggaajana olen täysi noviisi ja muutenkin somen käyttö on lapsenkengissään. Mielenkiintoista opiskella näitäkin asioita erehdyksen ja oivalluksen kautta.

Mutta siis... jatkoa piisaa vähitellen.

Hyvää kesää kaikille!

t: Ari Jäntti


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti